Translate

czwartek, 27 lutego 2020

NIE OCZEKUJĘ DIAMENTÓW ANI PEREŁ


" Wolę róże na stole, niż diamenty na szyi."

Emma Goldman


Skąd ta Emma wiedziała, że mam takie preferencje?
Faktycznie, uwielbiam kwiaty i zawsze wybiorę je przed jakimkolwiek prezentem, nawet, gdyby  on był dla darczyńcy niezwykle cenny. 
Lubię biżuterię artystyczną, ale niekoniecznie drogą i to ja sama ją sobie wybieram i kupuję wg własnego gustu. 
 Znajomi i bliscy już wiedzą o tym, że nie oczekuję prezentów, za to kwiaty... są bardzo mile widziane.

gif big Animacja Irina Marinina/Mira 1/

I to niekoniecznie muszą być róże.



Bardzo lubię chabry , maki i słoneczniki. Przypominaja mi dzieciństwo

  
Red For Love is a photograph by Philippe Sainte-Laudy

gif_big Irina Marinina/MIRA1/



Mam niewielką działkę, na której "stoi" domek, zajmując większą jej powierzchnię. Musi przecież być dla wnuków trawnik do zabawy, więc kwietny ogródek jest tylko marzeniem. Jednak, gdzie mogę, tam z aranżacją odpowiednich roślin kwitnących wkraczam. Marzeniem moim byłoby, aby salon codziennie ukwiecony był świeżymi kwiatami, ale...
Jak skrócić życie tych roślin, kiedy im najlepiej w naturze?

gif big by  George Dunlop Leslie.gif animation Irina Marynina Mira 1

gif big by Charles Courtney Curran, animation - Irina Marinina Mira 1
I to taki mój mały dylemacik.

A co z perłami na moim profilu?



 To pamiątka rodzinna... 
Perły te pulsowały wraz z oddechem mojej już nieżyjącej mamy.
Diamentów nie posiadam i o nich nie marzę.
Osiągnięcie bogactwa materialnego nie jest moim marzeniem. Wolę bogactwo duchowe, zdrowie i szczęście rodzinne.

Już ta fotka była użyta w poście "Szantaż emocjonalny"
tutaj
a poza tym więcej informacji w nim o perłach z podkładem muzycznym, miłym dla ucha i serca. Zapraszam :)